Korištenjem ove stranice prihvaćate Pravila o privatnosti i Uvjete korištenja.
Accept
hrvatski.ba

hrvatski.ba

Notifikacija
  • Naslovna
  • Vijesti
    • Busovača
    • ŽSB
    • BiH
    • Svijet
  • Crna kronika
  • Sport
  • Magazin
    • Moda
    • Zdravlje
    • Gastro
    • Celebrity
  • Zanimljivosti
  • Biznis
  • Kolumne
Čitanje: Sprema se gradnja jedne od najtežih dionica autoceste u BiH: Imat će čak 29 mostova i 11 tunela
Dijeli
hrvatski.bahrvatski.ba
Font ResizerAa
Traži
  • Naslovna
  • Vijesti
    • Busovača
    • ŽSB
    • BiH
    • Svijet
  • Crna kronika
  • Sport
  • Magazin
    • Moda
    • Zdravlje
    • Gastro
    • Celebrity
  • Zanimljivosti
  • Biznis
  • Kolumne
Prati nas
© 2022 Hrvatski.ba Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.
hrvatski.ba > Vijesti > BiH > Sprema se gradnja jedne od najtežih dionica autoceste u BiH: Imat će čak 29 mostova i 11 tunela
BiHVijesti

Sprema se gradnja jedne od najtežih dionica autoceste u BiH: Imat će čak 29 mostova i 11 tunela

Last updated: 26. ožujka 2025. 12:05
Published: 26. ožujka 2025.
Dijeli
2 Min Čitanja
Dijeli

Federalno ministarstvo okoliša i turzima Federacije BiH donijelo je rješenje o odobrenju Studije utjecaja na okoliš za dionicu Ivan – Ovčari na Koridoru 5C. Rješenje je stavljeno na javni uvid.

Spomenuta dionica se nalazi između tunela Ivan, odnosno mjesta Bradina s jedne strane, te Konjica s druge.

Drugim riječima, ona bi se naslanjala na već izgrađeni dio autoputa, s obzirom da je tunel Ivan već u funkciji, te bi išla do sjevernog ulaza u Konjic, ako se gleda iz smjera Sarajeva, piše BiznisInfo.ba.

Dionica se od tunela Ivan spušta blizu lokaliteta Bradina i Zukići prema raskrsnici Ovčari, gdje trasa završava. Trasa će se kod Konjica uklapati u sljedeću dionicu “Ovčari – ulaz u tunel Prenj”.

Ukupna dužina dionice Ivan – Ovčari je 10,27 kilometara.

Trasa je položena po brdsko-planinskom terenu i najvećim dijelom se sastoji od objekata (tuneli, vijadukti i mostovi), manji dio je otvorena trasa. Projektom je predviđeno izmještanje četiri lokalne ceste.

Na ostatku poddionice većina postojećih prometnica će ostati kao i do sada jer je omogućena njihova komunikacija ispod mostova autoceste ili iznad tunela. Za odlaganje viška iskopnog materijala planirano je sedam deponija.

Planirano je izgraditi ukupno 22 tunelske cijevi (po 11 na svakom kolniku) i 29 mostova na oba kolnika. Najduži tunel dugačak je 1050 m, dok je najduži vijadukt dugačak 822 m.

Cijela dionica je predstavljena degradirajućom skalom, spuštajući se s 800 m na 400 m nadmorske visine s nagibima do 4 posto.

U ovom trenutku još nije poznato kada će krenuti gradnja ove dionice.

Izvor: vecernji.ba

Prethodna vijesti Intervju s profesoricom Magdalenom Marić, predsjednicom Organizacijskog odbora festivala MAK 2025
Sljedeća vijest Neradna nedjelja u fokusu prve sjednice Vijeća za razvoj trgovine

Najčitanije

Dopredsjedatelj Zastupničkog doma PSBiH Marinko Čavara otvorio Konferenciju u povodu 30 godina diplomatskih odnosa BiH i NR Kine
BiH Izdvojeno
14. svibnja 2025.
Štajerska: Jedanaestogodišnjeg biciklistu udario vlak, teško je ozlijeđen
Crna kronika Izdvojeno
4. svibnja 2022.
Iz prodaje povučena zimska linija između Zadra i Beča
Izdvojeno Zanimljivosti
4. svibnja 2022.
Klagenfurt: Pijani muškarac skakao na ulicu pa napao policajce
Crna kronika Izdvojeno
5. svibnja 2022.
Prati nas
© 2022 Hrvatski.ba Sva prava zadržana.
Username or Email Address
Password

Lost your password?