Mediji diljem Europe, a posebice iz Jugoistočne Europe, objavljuju da je jedan od najbrže rastućih neprehrambenih diskontera u Europi, poljski trgovački lanac Pepco, pred prodajom. Pepco ima oko 120 trgovina u Hrvatskoj, a poznat je po niskim cijenama artikala, prenosi Jutarnji.hr.
Mediji špekuliraju da bi potencijalni kupci mogli biti malezijski diskonter MR.DIY, koji već posluje u Turskoj i Španjolskoj, i koji ima u planu širenje u Europi, te portugalski lanac Biedronka čije je sjedište u Poljskoj, a u vlasništvu je portugalskih ulagača. Biedronka je najavila širenje u Češkoj, Rumunjskoj i Slovačkoj.
O namjerama širenja na europsko tržište azijskih maloprodajnih lanaca pisali smo u tekstu o mogućim kupcima omiškog Studenca. Poljski portal Superbiz prenosi i mišljenje stručnjaka koji tvrde da je samo pitanje vremena kada će imovina Steinhoff Internationala biti stavljeni na prodaju, a među njima je, naravno, i Pepco. No, prema njihovoj ocjeni, tvrtka je zdrava, dobro posluje i ima jak brend. Stoga se ne očekuju problemi s njegovom prodajom.
Špekulacije o prodaji Pepca nisu niti malo bez osnova, s obzirom na probleme u kojima se ranije našao Pepco. Problemi su nastali nakon što je Steinhoff International, vlasnik 72 posto dionica Pepca, odlučio likvidirati kompaniju zato što je vlasnik bankrotirao.